Wróć do Bloga | Wróć do Portfolio | Dodajesz komentarz:

Promocja gejów w mediach i Joanna Najfeld

Dodane 31 marca 2008 o 16:53:41 w kategorii ' Ogólne ',

Rzygać mi sie chce, bo ile razy wejde na onet w przeciągu ostatniego tygodnia to co widze ? Brendan Fay i Tom Moulton są oburzeni, Brendan Fay i Tom Moulton chcą sie spotkać z prezydentem, Brendan Fay i Tom Moulton jeszcze nie wiedzą czy skierują pozew do sądu, Brendan Fay i Tom Moulton : orędzie połączyło nasze życie z Polską. No kur... ile jeszcze będziemy o tym czytać. Nie mam nic do gejów ale czemu jak zawsze wchodze na portal to widzę wiadomości o jakiejś parze nad wszystkimi pozostałymi wydarzeniami.. Gówno mnie obchodzi ich każdy ruch. Niech sobie żyją ale niech ITI nie wciska na siłe swojej gejowskiej propagandy na każdym kroku... Poniżej z dedykacją do tej notki, bardzo dobra riposta do ostatnich wydarzeń. Jak to sie mówi kobieta pokazała klase.Joanna Najfeld vs Jacek Adler:





Komentarze:

 Krupier
Dnia 31 marca 2008, o godzinie 17:50:23

Ładnie och zownlowała.

 Rob
Dnia 31 marca 2008, o godzinie 18:10:06

ale głupia baba… Koszmar!

 Karol
Dnia 31 marca 2008, o godzinie 18:11:01

Wlasnie ze tutaj wyjątkowo mądrze gadał i wypunktowała wszystko..

 Infro
Dnia 31 marca 2008, o godzinie 18:14:23

No, pięknie. „Lizanie rowów”, hehe. Szkoda tylko, że ten prowadzący tak często wchodził kobiecie w słowo.

 Aciddrinker
Dnia 31 marca 2008, o godzinie 18:24:24

Mam dokładnie takie samo zdanie na ten temat

 Karol
Dnia 31 marca 2008, o godzinie 18:26:13

No i prosze… wideo poszło sie … :] no wlasnie , tvn dosyc szybko reaguje

 uzyszkodnik
Dnia 31 marca 2008, o godzinie 18:30:58

filmik usuneli

 Karol
Dnia 31 marca 2008, o godzinie 18:31:36

Wrócił dzięki dailymotion :D

 Karol
Dnia 31 marca 2008, o godzinie 18:51:27

Na dailymotion jest calosc tego wywiadu. Na koncu jest najmocniejsze. Red pyta, czy są w stanie podac sobie panstwo ręke ? Adler wyciaga ręke, a najfeld : troche obawiam sie gdzie ta ręka była :D

 lambchop
Dnia 31 marca 2008, o godzinie 19:11:33

To sie nazywa telewizja śniadaniowa. Z „lizaniem rowów” wyskakują o 8 rano.

 Mystic
Dnia 31 marca 2008, o godzinie 20:44:50

To naturalne, że osoba która oczekuje tolerancji sama jest tolerancyjna. Kobieta uważa siebie za idealną, dlatego wg niej nie musi nikogo tolerować ;)
Wyleczmy wszystkich homo, bo oni nie są homo ale jeszcze o tym nie wiedzą ;) Ludzie są dziwaczni..

 Wiciu
Dnia 31 marca 2008, o godzinie 22:07:59

ha ha, mocne. Ale fakt faktem, że jak ktoś się wypowie na temat geja, i nie będzie to wychwalanie pod niebiosa, to jest homofobem.

Inna bajka, że ja osobiście bym ich wszystkich… domyślcie się reszty.

 Admin
Dnia 01 kwietnia 2008, o godzinie 03:06:05

„Szkoda tylko, że ten prowadzący tak często wchodził kobiecie w słowo.”
Czy my oglądaliśmy ten sam filmik? Właściwie to ona prowadziła ten program, a ci dwaj kolesie ledwo do słowa mogli dojść.

 Livio
Dnia 01 kwietnia 2008, o godzinie 07:01:08

Właściwie to ona prowadziła ten program, a ci dwaj kolesie ledwo do słowa mogli dojść.

I bardzo dobrze. Jeśli takie rzeczy są wolnodostępne w Internecie, trzeba to pokazać. Swoją drogą, jeśli tam jest mowa o orgazmach itp., powinna być na głównej informacja o stronie dla grupy wiekowej > 18 i „wyjdź”, „wejdź”.

Co więcej, kobieta nieźle wypunktowała środowisko gejowskie i nieźle palnęła o prezydencie jednym i drugim (; .

 Dandys
Dnia 01 kwietnia 2008, o godzinie 10:01:07

„Czy my oglądaliśmy ten sam filmik? Właściwie to ona prowadziła ten program, a ci dwaj kolesie ledwo do słowa mogli dojść.”

Co z tego, że mówiła, skoro zostawała momentalnie zagłuszana słowotokiem prowadzącego, który mówił cokolwiek i bez sensu, byleby jak najmniej było ją słychać? I jeszcze na końcu jak mówił ten pedał, to głupia uwaga, że „;proszę nie przerywać panu wypowiedzi”.

 Karol
Dnia 01 kwietnia 2008, o godzinie 10:09:34

Generalnie można wysnuć teze że TVN zapraszając tych dwojga chciał wysmiac J. Najfeld. Redakcja napewno wiedziała jak „dosadną” osobą jest pani w czerwonym. Przeciwko niej postawiono „rasowego” geja i tolerancyjnego redaktora. Problem w tym ze laska odpowiednio przygotowała sie do wywiadu i punktowała beznadziejne pytania z jednej i drugiej strony.

 Dandys
Dnia 01 kwietnia 2008, o godzinie 10:12:03

Swoją drogą, takich przykładów „;profesjonalizmu” prowadzących jest w TVN-ie więcej. Chyba zacznę je zbierać w jakimś miejscu.

 Ewa
Dnia 01 kwietnia 2008, o godzinie 12:44:04

pani Joanna nie pokazała żadnej klasy;
brak szacunku dla adwersarza, chęć pokazania ‘kto tu rządzi’, zjadliwość i napastliwość – oto co pokazała;
z wiarą w Boga i z miłością i szacunkiem do drugiej osoby nie ma to nic wspólnego;
można mieć rożne zdania – ale trzeba umieć z kasą do siebie i swoich przekonań zachęcić;
Pani Joanna nie jest godnym reprezentantem wiary katolickiej.

 Chris
Dnia 01 kwietnia 2008, o godzinie 13:37:12

„wydrukowała pani sobie?” Patrzcie na reakcje redaktora, mimikę i postawę ciała. Był tym faktem bardzo zasmucony iż Pani Najfeld tak się świetnie przygotowała.

 Karol
Dnia 01 kwietnia 2008, o godzinie 15:20:40

bo zamysł programu był inny.. zaprosili adlera jako jakiegos powazanego przedtawiciela gejow, nie zerkając wczesniej w jego profil. Najfeld natomiast poszla o krok dalej w gruncie rzeczy osmieszając i adlera i redaktora („;prosze panstwa nie dają mi dojść do słowa”;)

 kamil
Dnia 01 kwietnia 2008, o godzinie 15:29:30

klasę? jezu, jaką klasę? dlatego że wypunktowała listę rzeczy, które wydają jej się niesmaczne? geje to robią, ludzie robią różne rzeczy, a jej zachowanie to jakaś śmieszna dewocja i populistyczne łapanie się bzdur, które nie mają przecież nic wspólnego z tematem rozmowy.
swoją drogą nie jestem całkiem pewien, czy nigdy nie można mówić o gejowskim stylu życia, bo pomijając nawet to, że są i geje maksymalnie rozwiązli, to zwykle po prostu myślimy w nieco inny sposób niż osoby heteroseksualne i nie próbujemy nimi być. tutaj też są wyjątki, ale jednak cały dorobek gejowskiej kultury, która miała pomóc przetrwać przez wiele trudnych dla ciotek okresów, spowodowalo, ze myslimy w nieco inny sposob. i nie mam tu na myśli lizania rowów, choć ma to z tym troche wspolnego – nie wydaje mi sie, zeby ktos kto pisze cos takiego na gejowskim portalu szukal akceptacji. a ze zwykle o gejow walcza osoby, ktore podkladaja sie heterykom w kazdy sposob, to tez inna sprawa, bo moim zdaniem w ogole nie tedy droga. caly czas dyskusja krazy wokol moralnosci i etyki, co w ogole nie powinna byc tematem rozmow, bo naprawde ‘kto jest bez grzechu niech pierwszy bla bla’ i kazdy ma inne wartosci.
a co do wizyty tego całego brandona faya i zamieszania wokół tego, to dla mnie też to jest kompletna bzdura, nie wiadomo po co rozdmuchiwana (dla kasy) i z kompletnie absurdalnymi żądaniami.

 klisu
Dnia 01 kwietnia 2008, o godzinie 15:41:14

@Kamil Otóż mylisz się. Geje cały czas mówią, że to wszystko „miłość”. Pani Nejfeld pokazała, że nie, że to po prostu „lizanie rowów”. masz natomiast rację, że ludzie robią różne rzeczy, ale nie próbują tymi rzeczami zatruwać życia innym. A przywoływanie cytatu „kto jest bez grzechu” świadczy o tym, że nie rozumiesz co ona mówi. Przecież ona nie rzuca kamieniami. Ona mówi, że się będzie za niego modliła i że jest duszpasterstwo osób homoseksualnych. Gdzie tu te twoje kamienie?
A Feya i jego tzw. partnera opłaciło przecież ITI i dlatego pasie teraz widzów i czytelników wiadomościami z ich turnee.

 Kasia
Dnia 01 kwietnia 2008, o godzinie 15:49:39

jeśli chodzi o klasę tej pani i poziom, na który sprowadza dyskusję, to kojarzy mi się nieodparcie z taką dawną szefową młodzieżówki Samoobrony – przaśną blondyną, która najpierw z uporem maniaka odtwarzała nagraną płytę i nie było z nią żadnej dyskusji, a potem obraziła się na mocodawców, przefarbowała na czarno i zmieniła partię.

 klisu
Dnia 01 kwietnia 2008, o godzinie 16:01:23

Chodzi Ci o to, że nie powinna wspominać o profilu Adlera?

 Kasia
Dnia 01 kwietnia 2008, o godzinie 16:08:37

chodzi mi o sposób wypowiadania się i podporządkowywanie wszystkiego odgórnie założonej tezie, nawet wbrew logice i wbrew jakimkolwiek protestom – wszystko musi pasowac do obrazka. jak ktoś napisał wyżej, pani uważa się za ideał, a takie najlepiej błyszczą na tle samych czarnych charakterów. i podobnie jak na innym joggerze wczoraj, tutaj też nie mam ochoty wdawać się w dyskusję.

 hussh
Dnia 01 kwietnia 2008, o godzinie 17:00:47

dlaczego wbrew logice?podaj kasienko przyklad,bo nie rozumiem.W koncu jako publicystka katolicka ma prawo miec swoje przekonania tak samo jak ten caly adler i czy dlatego jest to „;podporzadkowane odgornie zalozonej tezie”?to samo mozna powiedziec o tych wszystkich promotorach gejow.

 klisu
Dnia 01 kwietnia 2008, o godzinie 17:30:02

Ależ ona nie miała tezy, ona miała w ręku dowody na to, że ta cała „miłość” to lipa. A Adler mówił tylko w sposób obraźliwy „heterycy też maja swoją pornografię”. Stawiając tak sprawę to właśnie on dąży do podziału bo stawia się w opozycji do grupy. Najfeld stawała w opozycji do zachowań.

 Livio
Dnia 01 kwietnia 2008, o godzinie 17:30:44

Jak wyrzuciła jego brudy na wierzch, to siedział cicho. To jest ciekawe.

 kamil
Dnia 01 kwietnia 2008, o godzinie 18:16:20

ej no ale ja ogolnie nie mowie, ze okreslenia, jakie znalazly sie na jego profilu nie sa obrzydliwe, ale swiadcza tylko o jego inteligencji, a nie orientacji seksualnej. i co, to teraz swiadczy, ze zwiazki homoseksualne to tylko to ‘lizanie rowow’? no sorry, jaka plytkosc myslenia, zresza moze i obu stron, bo to nie jest wlasciwy reprezentant, ale z drugiej strony lepszy niz mnostwo grzecznych gejow w krawacikach.
prawda jest taka, ze nie takimi dyskusjami, a normalny traktowanie samego siebie, nie mowieniem o sobie ze wstydem, ale tez bez epatowania, ujawnianiem sie wsrod znajomych mozna cos osiagnac w spoleczenstwie. nie durnymi dyskusjami, bo one paradoksalnie w ogole nie sluza porozumieniu.
no i to nie wszystko ‘milosc’ i nie wszyscy geje tak mowia. moim zdaniem wmawianie, ze zawsze jest to milosc jest w ogole nieprzekonujace, bo probuja to wmowic nie mniej rozwiazlym heterykom. naprawde, temat moralnosci na bok. tekst, ze bedzie sie za niego modlila plus tekst ‘nie podam panu reki, bo nie wiem, gdzie byla’ sa obrazliwe, ponizajace, stawiaja tą osobe na piedestale i pokazuja kompletny brak szacunku. tekst o modlitwie to przeciez grubymi nicmi szyty tani sarkazm

 jaga
Dnia 01 kwietnia 2008, o godzinie 23:11:56

@klisu
to jest właśnie ta logika najfledowej: miłość jest domeną heteryków, miłość gejowska to pornografia, pornografia hetero – foch..
ja tam adlera za swojego przedstawiciela nie uważam. najfledowej nie uważam za (godną) przedstawicielkę katolików. na miejscu każdego myślącego katolika obraziłabym się na nią śmiertelnie..
no i swoją drogą – wiwat lobby homoseksualne, wreszcie dało o sobie znać (sprowadzając feya do polski).. ciekawe, czy gość z tvp który feya wmontował w orędzie był wtyką tvn?? czy goście z tvn mają zdecydowanie więcej szczęścia i rozumu? taka gratka im się trafiła z tym orędziem.. przecież gdyby nie ono, polska i za sto lat nie usłyszałaby o brendanie feyu.. więc podziękowania za tę medialną homofetę należy tylko i wyłącznie prezydentowi, kurskiemu, i tej ofiarze z tvp odpowiedzialnej za wybór materiałów :P

 Magnes
Dnia 02 kwietnia 2008, o godzinie 13:53:25

kobieta w jakihś 30% miała rację, ale pokazała, że nie ma kompletnie kultury, nie ma pojęcia co to jest dyskusja. W momencie gdy mu postanowiła nie podawać ręki to już pokazała, że sobą nic nie reprezentuje. Poza tym ciągle nawiązywanie do ogłoszeń erotycznych. Takie ogłoszenia są częste na wielu portalach, niezależnie od preferencji. Ale zgadzam się całkowicie, że sprawa tych gejów nie powinna być jakąkolwiek wiadomością, nie mówiąc o głównej, choć i Kurski nie powinien ich montować w orędzie.

 bwgg
Dnia 02 kwietnia 2008, o godzinie 14:07:24

Ja mam pytanie: czy mówiący o „;pokazaniu klasy” wiedzą co to oznacza?

Pani Najfeld miałą rację tylko w jednym – gej nie może być katolikiem. Bo Kościół Katolicki jasno mówi jak ma wyglądać związek. Nie stosujesz się? To się za ciebie pomodlimy, ale spadaj.

Nie śledzę.

PS. Host beznadziejny.

 jaga
Dnia 02 kwietnia 2008, o godzinie 15:37:03

@bwgg: serio? kk jest tylko dla tych, co się stosują? wywala na zbity pysk wszystkie niepokorne ‘owieczki’, oferując im jedynie (nieszczerą jak widać) modlitwę za ich grzeszne, zmarnowane i NIC NIE WARTE dusze?? ooo, to nie ma się co dziwić, że kondycja TAKIEGO kościoła jest coraz słabsza.. jp2 wiedział, jakiemu kościołowi przewodził?
no i doprawdy, przestańmy się wreszcie oszukiwać, że w fenomenie brendana feya w kontekście, w jakim się pojawił w polskiej rzeczywistości wcale nie chodzi o jego podrkeślaną na każdym kroku gejowskość.. rzygam już tym: para gejów to, homoseksualiści tamto, homoseksualny owo.. tak jak by brendan fey był TYLKO gejem. nie facetem, nie irlandczykiem, nie (przypuszczalnie)czterdziestolatkiem, itp. chodzi o to, żeby rozpętać burzę medialną wokół głupoty, jaką strzelił prezydent przy wsparciu kurskiego i jakiegoś anonimowego do tej pory pracownika tvp.
a sam brendan fey – oczywiście, człowiek raczej medialny i z parciem na szkło, ale to dobrze, że są tacy ludzie, inaczej rzeczywiście nigdzie nie byłoby informacji o tym konkretnym aspekcie rzeczywistości społecznej, jakim jest zjawisko homoseksualizmu. a to zjawisko jest, czy komuś się podoba czy nie. i takie mamy (wreszcie) czasy, że nie da się dłużej udawać, że go nie ma i spychać na margines. geje i lesbijki też są ludźmi wierzącymi i odbieranie im możliwości doświadczania boga jest zwyczajnie podłe i bynajmniej nie ma nic wspólnego z miłością bliźniego.. jeśli dla kogoś wiara i kościół katolicki ogranicza się sztywno do biblii i dziesięciu przykazań, to może powinien się zastanowić, w którym żyje wieku. może wtedy przyjdzie olśnienie, że (na szczęście) okres wypraw krzyżowych i stosów dla niewiernych mamy już za sobą..

 Infro
Dnia 02 kwietnia 2008, o godzinie 15:46:28

A ja zwrócę uwagę na takie coś:co prawda na „heteryckich” portalach — jak to raczył ująć pan w czerwonym — też zdarzają się takie treści, ale gdyby mowa była o nich właśnie, to pani Najfeld potępiłaby je w taki sam sposób. Rzecz nie tkwi w zachowaniach, ale w ich eksponowaniu. Poza tym zauważę jeszcze pewien drobiazg. Pierwsza sprawa: kumpel kiedyś pracował w wakacje w jakimś wydawnictwie na Pomorzu, gdzie składał wydrukowane egzamplarze różnych czasopism. Był wśród nich jakiś magazyn dla pedałów (tak, będę używał tego określenia, tak samo jak oni mówią „heterycy”;), którego jeden egzemplarz przywiózł do pośmiania się. Jakieś 3/4 zawartości stanowiły ogłoszenia typu „wezmę udział w budowaniu wielokątów”, „wyliżę rowa” itd. I sprawa druga: swego czasu odwiedzałem randkowe portale dla „heteryków” i jakoś nie rzuciły mi się w oczy tego typu wulgaryzmy, o jakich wspomniał czerwony. Owszem, zdarzały się, ale marginalnie. Niech więc nie wmawia mi koleś, że to taka sama reguła.

 klisu
Dnia 02 kwietnia 2008, o godzinie 15:53:02

@Infro
Dzięki! Właśnie miałem napisać to samo, słowo w słowo.

 Livio
Dnia 02 kwietnia 2008, o godzinie 15:55:06

Wygląda na to, żę „heterycy” mają mniejszą wyobraźnię seksualną i „potrzeby” w tej sferze, niż „;pedały”, jak to ich sam określiłeś (może słusznie, może nie, nie mnie to oceniać).

 klisu
Dnia 02 kwietnia 2008, o godzinie 16:04:47

@Livio
To nie jest problem wyobraźni. To problem kultury. Gejlajf i inne to homopornografia. Tyle i tylko tyle. Są pewnie homoseksualiści, którzy są ponad to. Jednak tam ich nie znajdziesz. Oni nie potrzebują usprawiedliwiać swojego miejsca na świecie poprzez swoje zachowania seksualne. To jest dla nich zbyt intymne by o tym mówić a zwłaszcza w taki wulgarny sposób.

 Livio
Dnia 02 kwietnia 2008, o godzinie 16:07:40

Bo my (mniemam, że Ty też), hetero, nie obnażamy się, gdzie się da i nie afiszujemy się z „tymi sprawami”.

 klisu
Dnia 02 kwietnia 2008, o godzinie 16:10:45

Dobrze mniemasz. Chociaż ja nie jestem hetero ja jestem żonaty. To dużo więcej niż „hetero”, dla homosiów nieosiągalnie więcej.

 Livio
Dnia 02 kwietnia 2008, o godzinie 16:11:21

Żonka… Coś wspaniałego. Gorzej na starość (; .

 jaga
Dnia 02 kwietnia 2008, o godzinie 16:24:36

@infro
to, że niektórzy ludzie mówią ‘heterycy’ nie znaczy, że trzeba tak samo jak oni GŁUPIO się zachowywać. nie wykazuje się inteligencją ten, który za zniewagę odpowiada zniewagą. ponadto określenie ‘heteryk’ nie jest nawet w jednej setnej tak pejoratywne, jak ‘;pedał’..
co do portali randkowych.. może po prostu nie zaglądasz na takie nakierowane na sado-maso.. nie dam sobie głowy obciąć, bo nie chodzę namiętnie (jeśli w ogóle) po portalach randkowych zorientowanych na którąkolwiek z orientacji, ale nie wszystkie epatują pornografią (homo czy hetero)..
dlaczego z uporem maniaka, jak nafled, twierdzisz, że skoro część gejów ‘obnosi’ się swoimi upodobaniami łóżkowymi (na portalach przeznaczonych dla innych, takich samych gejów – to rzeczywiście zakrojona na szeroką skalę akcja promująca, nie ma co), to znaczy, że wszyscy geje zasługują na obelgi (z resztą na jakiej podstawie w ogóle na nie zasługują? zwłaszcza od katolika?), ale już pornograficzny i ‘wulgarny’ wymiar związków damsko-męskich jest wg ciebie czymś, przez pryzmat czego absolutnie nie można oceniać osób heteroseksualnych – a przecież ty oceniasz gejów przez pryzmat gejlajfu?

 klisu
Dnia 02 kwietnia 2008, o godzinie 16:53:19

zauważyłaś mam nadzieję, że zaproszonym do tvn24 był przedstawiciel gejlajf?

 jaga
Dnia 02 kwietnia 2008, o godzinie 16:58:07

no i?

 kamil
Dnia 02 kwietnia 2008, o godzinie 19:22:24

no i wlasnie, dlaczego mowisz wiec o wszystkich?
„Są pewnie homoseksualiści, którzy są ponad to. Jednak tam ich nie znajdziesz. Oni nie potrzebują usprawiedliwiać swojego miejsca na świecie poprzez swoje zachowania seksualne.”
no bo wlasnie, sa ludzie, ktorzy to lubia czy nie, nie chce wartosciowac, ale sa tez ludzie glupi i madrzy itd itd. tu nie chodzi o wartosciowanie miejsca na swiecie przez zachowania seksualne, tylko zwyczajnie o poziom inteligencji albo nawet o rozne poczucie eem estetyki

 Sluchainaya
Dnia 08 kwietnia 2008, o godzinie 13:00:56

Nie wydaje mi się, aby wchodzenie komuś w słowo i niepodanie ręki, oznaczało klasę.

Nie bronię Adlera, wręcz przeciwnie – nie podoba mi się, że taka osoba wypowiada się w imieniu homoseksualistów publicznie. Ale ta cała „;propaganda gejowska” (nie lubię tego określenia), nie jest spowodowana przez samych gejów, ani lesbijki, a głównie przez media. To, że o nas się mówi wynika stąd, że mamy dość dyskryminowania nas ze względu na orientację seksualną. Mamy dość słuchania o sobie jak o pedałach, lesbach, zboczeńcach, chorych psychicznie, pedofilach, dewiantach i niedojrzałych emocjonalnie seksoholików. Seks dla nas w ogólności, jest tak samo istotny jak dla osób heteroseksualnych, ale nie stanowi priorytetu życiowego. I to, że istnieją homoseksualiści, którzy wywlekają na wierzch tylko rzeczy związane z seksem, nie oznacza, że nie istnieją homoseksualiści, którzy jako pierwsze wartości w życiu wymieniają stabilność, spokój, uporządkowanie, miłość, ciepło, dom, rodzinę (tak, tak… nawet jeśli nie możemy mieć dzieci to i tak tworzymy rodziny stworzone z dwóch osób). Ci, prowadzący spokojne i normalne życie po prostu nie są widoczni. A więc nie jest to propaganda homoseksualizmy, gejostwa czy lesbijstwa. To propaganda wypaczonych zachowań seksualnych, akceptowana przez media, którym taki temat przynosi większe dochody.

 wiking
Dnia 05 maja 2008, o godzinie 00:40:28

Wielkie brawa dla Pani Joanny! Rzeczowo i spokojnie wypunktowała cholernych zboczeńców!

 elle
Dnia 05 maja 2008, o godzinie 12:07:12

wiking, ty jesteś cholernym zboczeńcem. homofobia zostanie wpisana na listę chorób psychicznych, wiesz o tym. i zamknij dziób, bo twój poziom przypomina poziom tej zdewociałej kretynki najfeld.

 a.
Dnia 05 maja 2008, o godzinie 12:09:20

szok! wierzyć mi się nie chce że takich idiotów wpuszczają do tv
ta laska juz od dawna dawała znaki ze jest chora psychicznie…widać nikt nawet nie chce się na debilem zlitować i zafundować jej leczenia

 Volva
Dnia 16 maja 2008, o godzinie 13:32:33

Smiac mi sie chce, kiedy czytam te wszystkie oburzone glosy, atakujace pania Najfeld. Ale jeszcze bardziej smiac mi sie chce z impotencji umyslowej pana redaktora: skoro zaprasza on do dyskusji administratora jakiejs strony, dlaczego nie daje powiedziec, co na tej stronie sie znajduje? I, o ironio, sam odpowiada w pewnym momencie na to pytanie: nie mowmy o tresciach zawartych na tej witrynie, bo program moga ogladac male dzieci!
Czyli sam de facto przyznaje, ze zaprosil do programu osobe, ktorej poglady, opinie, zachowania moga zgorszyc maluchow.
Bezcenne :)
I jeszcze do wszystkich matolkow, ktorzy jak mantra powtarzaja, ze seksualne ogloszenia gejowskie sa odzwierciedleniem takich samych ogloszen osob heteroseksualnych: tak, to ten sam poziom ‘milosci’ i ‘wyzwolenia’. z jednym ‘ale’: zeby znalezc ogloszenia tego typu zamieszczane przez osoby heteroseksualne, trzeba wejsc na strony propagujace pornografie. Zeby zas znalezc takie same ogloszenia autorstwa homoseksualistow, wystarczy wejsc na pierwszy lepszy portal gejowski.
Jesli nie widzicie roznicy, mocno mnie to nie dziwi. Lewicowcy, jak pokazuje historia, zawsze mieli problem z mysleniem i wyciaganiem wnioskow.

 df
Dnia 19 maja 2008, o godzinie 20:09:38

tak.. wedlug mnie pokazała klase i to nie małą. byla swietnie przygotowana, o tym kto moze byc w kosciele troche sie pomylila bo w psalmie bodajze 13 jest mowa o tym kto moze w nim byc, jezus wyraznie mowi kto powinien a kto nie. ponadto na sam koniec takze pokazala klase, po 1) to kobieta pierwsza podaje reke a po 2) zobaczcie jak on jej ją podał.. jak chłopu. zaginała redaktora na kazdym kroku i tak jak juz wspomnialem byla swietnie do tego przygotowana. w jednym miejscu zagrała „glupia blondynke” ktora swietnie miala sie do tej sytuacji, a gdy zaczela mowic o wykorzystaniu jej wizerunku przez tvn zostala „zagluszona” przez redaktora, ktory oczywiscie zmienił temat

 satan rulez
Dnia 17 czerwca 2008, o godzinie 08:53:59

To kobieta chora na kompleks inkwizytora.Powinna podjąć leczenie,bo jej zaburzenia psychiczne mogą stać się niebezpieczne dla otoczenia.Zagłada Kościółka Katolickiego jako najgorszej zarazy wszechczasów nadchodzi i nic jej nie powstrzyma

 homofobia chorobą...
Dnia 17 czerwca 2008, o godzinie 10:04:00

A tak pewnie, zróbcie jeszcze z ludzi wariatów bo nie są wstanie tolerować mężczyzn wpychających sobie w odbyty na siłe penisów swoich „;partnerów” czy też lizania sobie przez nich tych samych otworów wcześniej przez penisa spenetrowanych… bo nie są w stanie tolerować dwóch kobiet, które zaspokajają się nawzajem żelową/gumową imitacją penisa. bo nie są w stanie tolerować wychowania dziecka przez parę homoseksulaną, gdzie dróga mamusia każe mówić dziecku do siebie „tatusiu”. Tak, to my jesteśmy chorzy bo nie jesteśmy w stanie tego zaakcpetować! Tak! My! Polacy! Banda piep*** zacofanych homofobów, którzy sprzeciwiają się PRAWDZIWEJ MIŁOŚCI. To my jesteśmy psychicznie chorzy!!!!

Jeżeli ktoś nie załapał: to był sarkazm.

 Omega
Dnia 02 października 2008, o godzinie 10:33:50

Brawo dla pani Najfeld! Pedały, wypychacze odbytów, są chorzy psychicznie, a homofobia jest naturalną reakcją ludzi normalnych. Media, w tym tvn, starają się robić ludziom wodę z mózgu, pedalstwo to choroba! Nawet ci cali homo-niewiadomo powstały ze związku kobiety i mężczyzny, więc niech mi nikt nie mówi że bycie pedałem jest uwarunkowane genetycznie.

Dodaj komentarz
Login:
Hasło:
Portfolio Email